هرچی تا اینجا خوب پیش اومدم، این هفته دارم گند میزنم.بی نهایت خوابم میاد و همش سرم به طرز عجیبی سنگینه.یک دقیقه م نمی تونم تمرکز کنم. الان فمیدم که سرماخورده سرم که خب هر کووفتی ام بخورم باز خوابم و بیشتر میکنه. خوب شم دیگه هفته ی آخری.
ماه را به هیچکس نمی دهم ...ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125