ولی به عنوان یه وبلاگ نویس که حدود چهارتا وبلاگ دیگه م پس انداخته اینور اونور.میتونم ادا اطوار بیام و بگم هیچجا خونهی خود آدم نمیشه.میتونم.
* اگه خر نبودم که انقده دلم تنگت نمیشد :))
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121