اصلا طوری با اینجا غریبهم که انگار آدمی که چندسال اینجا مینوشته رو نمیشناسم و با بنده نسبتی نداره.میدونی برام چهجوریه ؟؟ انگار دارم قصه ی یکی دیگه رو میخونم.یه دختر عجیب غریب تینیجری که در دنیای کاملن متفاوتی با من الان زندگی می کرده،ریاضی میخونده و اون کناراش یه دوست نزدیک داشته و همه اتفاق های هیجان انگیز برای این دوتا میافتاده.پنج سال گذشته ها ولی انقدر دوره برام و هیچی یادم نیست ازشون که انگار تو چاله ی زمانیای چیزی بودم.
الان حسم اینه که لپّ دختر دبیرستانیه و دوست خرشو بکشم محکم و در برم !
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139