نمیدونم به خاطر صدای بارونه که داره میباره یا این صدای داریوش که داره هی میخونه به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم یا چی. دلم خواست این لحظه یه چیزی بیشتر از این لحظه باقی بمونه.
ماه را به هیچکس نمی دهم ...
ما را در سایت ماه را به هیچکس نمی دهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197